Mactan Cebu International Airport--Tinguwan na, segun sa Pagasa. Gipaabot nga mo-us-os nang temperatura, pasalig ni Pagasa Mactan Director Oscar Tabada. Tagoa nang nipis ug ipagawas nang baga nga mga sapot, awhag sa mga fashionista. Andama nang mga kapote, payong, kawo ug ubang pandong, awhag sa National Disaster Risk Reduction Management Council (NDRRMC), nga nitumbok ni "Ambo" nga mao ray una sa gibanabanang 20 ka bagyo nga mokusukuso sa nasud, kasagaran gikahadlokan nga moagi sa Kabisay-an, karong tuiga.
Apan labihang inita lang gihapon dinhi sa sud. Namaypay nang mga pasahero pagsud pa lang sa check-in counter. Wa ko ganahing nibayad sa P200 nga terminal fee. Kay may nihunghong nako nga mas alimuot sa pre-departure terminal.
-o0o-
Nagsugod ning kaalimuot niadtong niagi pang Semana Santa. Nagsige og pasalig ang kadagkoan sa tugpahanan nga masulbad nang problema. Apan tinguwan na lang, nagpadayon ang kaigang. Segun sa mga kawani sa mga tindahan dinhi sa sud nga mas maayo pa niadto kay may dagkong eletric fans nga gipagawas matag tiurok sa aircon. Apan karon wa nay nakita bisan gagmayng electric fans.Abunda hinuong paypay. Nga bitbit sa mga pasahero. Ang menu ning kan-anan nga akong nahimutangan dako kaayong alibyo. Nisamot kainit dinhi kay nagtapok ang mga pasahero sa among duol. Kay naglami, nag-overtime gud sa kahigpit, ang Game 4 sa NBA Eastern Conference Finals tali sa Miami Heat ug Boston Celtics.
-o0o-
Wa katabang paghupay sa among kahasol ang pahibawo sa Philippine Airlines (PAL) nga malangay ang among flight. Nipasalig nga 30 minutos ra ang kalangay. Pero nahibawo ming tanan nga, sama sa naandan, gipahiyos lang sa PAL, sama sa ubang mga kompaniya sa ayroplano, ang ilang bulilyaso.Labawng wa katabang ang pagpangabot sa pipila ka Sugbuanong mga kongresista. Uban nila nidiretso sa mas hayahay nga VIP Lounge o sa Mabuhay Lounge sa PAL. Kaming giulug-ulogan nga maoy tinuod nilang mga bosing maoy nalansang ning dapit nga wa matakda sa mga pangagpas sa tinguwan ug mga pasidaan sa bagyo.
-o0o-
Pasahero nga akong na-istorya niingon nga wa magtagad ang mga tagduma sa airport sa pagsaway nga ang MCIA maoy usa sa labing karaan, huot, alimuot ug napasagdan.Ako hinuon siyang gikurhian. Mas maayo pang MCIA sa mga tugpahanan sa Tagbilaran, Puerto Princesa, Batanes ug Caticlan. Apan di ni lisensiya nga mangiyugpos na lang silang MCIA General Manager Nigel Paul Villarete ug kaubanan.
-o0o-
Nauso man gyod rong transparency ug accountability, mahimo bang mohatag og kuwentada sa labing daling panahon si Villarete giunsa niya paggasto ang terminal fee ug ubang dagkong kinitaan sa MCIA?Ug mahimo bang iyang pasabton ang mga Sugbuanon nganong hangtod karon wa siyay ek sa gipasangil nga mga anomaliya sa nangaging mga pamunoan sa tugpahanan? [30] leo_lastimosa@abs-cbn.com
No comments:
Post a Comment